dinsdag 4 mei 2021

The more you love your decisions.................

Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie graag nog een pagina voor in mijn art journal laten zien.
Dit is een iets groter formaat als in mijn vorige blogpost.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ook weer met de mandala's van Diny Sprakel.
De mandala's heb ik geprint op Perfect Colouring Paper en ingekleurd met mijn Copic Markers.
Ik heb hiervoor de grootste mandala gebruikt en één van de kleinste. 
Ik heb de grote mandala in laagjes opgeplakt met 3-D foam en ook alle laagjes apart gekleurd (als je er tussendoor kijkt blijf je dus de kleuren zien). Vond ik wel zo mooi.
 
Het designpapier is van Studio Light -Time to Relax BASISJMA11.
Hier heb ik de mask van Studiolight -SL-ES-MASK26- weer op gebruikt.
Dit keer met Archival Ink Dusty Concord.

Verder nog wat leuke stempels voor de achtergrond:
- Tekst en grunge cracked lijn van Studio Ligh-
   Cracked lijn gestempeld met Archival Fern Green
- De zwarte rondjes heb ik gemaakt met een dop van een leeg potje en versafine zwart stempelinkt
- 'Verfspetters' van Crealies Bits & Pieces -CL BP04-
- Tekststempel van Rubberdance -Something Wonderful-
En een boeddha plaatje uit de JMA Collection A6 stansblok JMA06
 
De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Paars: V09-V17-V15-V12-V01
- Blauw: B99-B28-B24-B12-B00
- Geel: E23-Y17-Y15-Y11
- Groen: G99-G94-G21-YG03

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne avond!
 






2 opmerkingen:

Wil zei

Jeetje,Frouwkje ,wat gaaf,en wat heb je daar veel werk van,zo veel handelingen eer je
creatie helemaal klaar heb.
Ik schreef het al eerder ,maar hierbij nogmaals,ik heb zoveel bewondering voor jou !!!!!

Groet WIL

Marja zei

Superleuke pagina voor je artjournal Froukje!
Heb ook even terug gekeken ook de vorige pagina is superleuk geworden.
Groetjes Marja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...