donderdag 4 februari 2021

Doing a Happy Dance for you

Hallo allemaal,
 
Yeahhhhh............dan nu een beetje van mezelf en een beetje van Amy Young ;-)
De achtergrond met de bergen, lucht en bomen en gedeeltelijk de sneeuw heb ik gemaakt m.b.v. de live coloring with Amy.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
Ik heb hier een paar digi's voor gebruikt van Sweet November Stamps:
- Tekst  

Het was weer heel erg leuk om te doen.
Hoewel het me dit keer meer moeite kostte als anders.
Misschien een beetje te moe geweest (en dan ga ik soms toch gewoon door).
Niet slim.....maar ja, ik wil soms zooooooo graag.

Ook wilde ik de kaart graag af hebben omdat ik volgende week aan mijn revalidatie ga beginnen en daar wil en moet ik mijn tijd en energie in gaan steken.
Dus, ik heb geen flauw idee hoeveel energie/tijd ik over hou voor mijn hobby.
Ik heb een behoorlijke sterke wil en positiviteit in me, dus (dat denk ik in ieder geval vandaag) het gaat me lukken om, in ieder geval voor zover als mogelijk is, beter te worden ;-)
Eén dag tegelijk en stapje voor stapje maar weer................:-D

De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Haar: E09-YR18-YR68-YR16
- Vleugels: YR68 + blender 0 en G00 + blender 0 tiptip techniek, daarna 
  stippen gemaakt met E09-YR18-YR68-YR16-YR12. Met E09 lijnen gemaakt in de vleugels en daar     weer met een witte gelpen overheen (zo'n leuk effect :-D :-D :-D) en hiermee witte stippen gemaakt in de vleugels.
- Jas: BG49-BG57-BG45-B00 en techniek stippling met BG49 en BG57, daarna met witte gelpen stippen gemaakt.
- Broek: W9-W7-W5-W3
- Handschoenen: E09-YR18-YR68-YR16
- Sjaal: BG49-BG57-BG45-B00 en W3-W1-W0
- Pinguins: wit: C3-C1-C00-C000 en zwart: W9-W7-W5 blos: R20-R30
- Lucht: BG53-BG000-BG0000-YR30-Y000 
- Bergen: BG72-BG000-BG70 en beetje Y0000 over het witte gedeelte
- Sneeuw: BG000 BG0000 + BG72 tiptip techniek over de schaduw BG70 uiteinden blenden
- Bomen (kleine) BG75 de grotere bomen BG78
  schaduw van de bomen: BG0000 en BG72 (tiptip techniek) BG70 uiteinden blenden
- Sneeuw op bomen: Copic Opaque White en embossingpen

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag!






5 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Sneeuw kleuren lijkt me heel moeilijk en wat heb je het supet gedaan Frouwkje!!! Ik wens je heel veel succes met je revalidatie en vooral dat het je gaat helpen...ga ervoor 💪
Liefs Gerie

Doris knippenenplakken zei

Wow....wat een schilderijtje heb je weer gemaakt Frouwkje.
Geweldige leuke stempel en zo prachtige kleuren echt weer een top kaartje!!
Heel veel sterkte met je revalidatie....
Groetjes Doris

Marja zei

Wow deze is ook weer supermooi!!!
Heel veel sterkte met je revalidatie.
Groetjes Marja.

Marlies zei

Een prachtige creatie Frouwkje. Super mooi gemaakt!
Veel succes met je revalidatie. groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een plaatje heb je er weer van gemaakt Frouwkje . Voor mij is het kunst hoor als je dit kunt. Succes met de revalidatie. Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...