vrijdag 13 november 2020

Kit and Clowder Monthly Pencil Class Oktober 2020

Hallo allemaal,
 
Het kleuren van afbeeldingen vind ik het allerleukste om te doen (maar dat wisten jullie denk ik al wel ;-) ).
Ik merk de laatste tijd dat ik vooral fairy's, pinguins (ook in combinatie met een ijsbeer) wel heel erg leuk vind om te doen.
Dus deze laatste (potlodenles) van Alyce Keegan (Kit and Clowder), kon ik niet weerstaan.
En dan ook nog het Noorderlicht erbij!!! Wat zou ik dat graag een keer in het echt willen zien ;-)
Deze les heb ik weer in de 'no lines' techniek gekleurd.
De lucht met het noorderlicht gedaan met behulp van de video tutorial.
Er zit in de sneeuw ook nog de weerschijn van het roze en groen van de lucht, maar dat is helaas op de foto niet te zien. Heeft wel een heel leuk effect!!!

 
'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
Ik heb nog een digi aangeschaft bij Lee Holland, met een ijsbeer en pinguin.
Kijken of ik deze hierna ga doen.
En ook heb ik nog een digi liggen van Conie Fong met een ijsbeer en pinguin :-D 
 
Maar.............ik moet me ook bedenken dat ik niet te veel moet/wil doen.....het moet ook nog kunnen, qua energie. In mijn hoofd kan ik nog van alles, maar de werkelijkheid is dat het niet lukt.
Ik vind het ook zoooooooooo jammer dat ik vaak de energie niet meer heb om een 'rondje' blogs te doen.
Het is geen onwil, het heeft te maken met mijn gezondheidsproblemen.
Kleuren lukt gelukkig nog wel, als ik het maar rustig aan doe.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor het bezoekje en een hele fijne dag verder!!
 





6 opmerkingen:

Margo zei

Oh wat een prachtig resultaat is dit weer zeg ! Wat heb je dat goed gedaan. Je moet maar genieten van het kleuren Frouwkje.
Lieve groeten
Margo

Scraptastisch zei

Ik vind het altijd leuk om te zien en heel knap! Doe wat je kan doen en kleuren is wat je het liefst doet, dus daar lekker voor kiezen toch!
GOED weekend en lieve groetjes van Gerie

Wil zei

Ja frouwkje,ook ik zou graag het noorderlicht willen zien,Wie weet ??????
Dit kleutwerk is noorderlicht in het klein,weer heel mooi,

Groet WIL

Doris knippenenplakken zei

Wow....Wat een beauty van een kunstwerk!!
Een prachtig resultaat geworden echt geweldig , blijf er naar kijken.
Fijn weekend, groetjes Doris

Marlies zei

Je hebt zoals altijd geweldig gekleurd Froukje. Een heel mooi effect met het Noorderlicht. groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een mooi noorderlicht gecreëerd Frouwkje, prachtig kleurwerk weer. Het is hobby, niets moet alles mag. Pas goed op jezelf :)
Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...