zaterdag 11 juli 2020

Art Journaling Kate Crane 4

Hallo allemaal,

Art is a journey..............

Het vierde project van de lessen van Kate Crane (Journal Soup 3).

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)


"Art is a journey" is gemaakt met een stencil van Studio Light -StencilSL285-



Voor dit project had Kate Crane printjes erbij gedaan die zij gemaakt had met een gelli plate.
Je kon dit ook zelf doen.
En natuurlijk heb ik dat gedaan ;-)
Hier heb ik de bladeren mee uitgeknipt en deze opgeplakt op de bladzijde.
Ook voor de 'Art is a journey' en het vlindertje heb ik dit zelfgemaakte gelli plate achtergrond gebruikt.


En nog één gelli plate achtergrond.
Deze heb ik nu niet gebruikt.
Maar dat komt vast nog wel een keer ;-)

Ik had in mijn vorige post geschreven dat ik of zou doorgaan hiermee..........of aan de verjaardagskaart beginnen voor onze kleinzoon.
En later dit weer oppakken.
Ik heb het beide gedaan ;-)
En zelfs al voor onze andere kleinzoon ook al een kaart gemaakt.
Ik kan ze allebei nog niet laten zien, pas als ze jarig zijn geweest ;-)

Vandaar dat ik even niet veel op social media ben geweest.
Ik wilde echt even voorrang geven aan de dingen die ik graag wilde doen.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne avond verder!





2 opmerkingen:

Wil zei

IK vond het prachtig om je nieuwe creatie ,te zien ,Frouwkje.
En snap het hele maal dat je ook de kaarten voor je kleinzoons wil klaar hebben.

Groet WIL

Scraptastisch zei

Wouw prachtig Frouwkje!!! Heel mooi om alle fases te zien. Wat ga je goed zeg, ook de verjaardags kaarten al af en ja soms moet je, je die tijd gunnen en bloggen even opzij zetten.
xx Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...