zondag 10 mei 2020

'Braids in my hair' colouring class 2

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag (opnieuw) de bonus class van december 2019 laten zien.
Maar nu gekleurd met mijn Prismacolor Premier Potloden.
Deze is weer van Alyce Keegan en in deze les ging het vooral om het kleuren van het haar/de vlecht.
Ook van deze les weer veel geleerd.

'klik'op de foto voor een vergroting ;-)


De digi is van Conie Fong -Braids in my hair- en is in de no lines techniek gekleurd.
Deze digi is 'cropped'.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!


7 opmerkingen:

Marja zei

Wow deze is supermooi geworden!
Is een leuke les he ...vond deze zo leuk om te doen,vind haren inkleuren dan ook leuk om te doen.
Groetjes Marja.

Wil zei

Wauwwww,wat mooi ,Frouwkje.
Niet alleen het haar ,maar het hele plaatje is een plaatje !!!!

Groet WIL

Scraptastisch zei

De vlecht is enorm mooi gekleurd, maar ook de rest is weer adembenemend mooi!
xx Gerie

JOKE zei

Hij is weer schitterend Frouwkje! De haren zijn prachtig maar ook de plooien in haar blouse mogen er wezen...
Knap werk hoor!!!
Liefs Joke

Marlies zei

Prachtig gekleurd Frouwkje! groetjes, Marlies

Aartje zei

Prachtig Frouwkje, zoals altijd weer onder de indruk van je kleurwerk.
Ik ga binnenkort een basiscursus potloden volgen bij Martines fineart. Hoop dat ik daar heel veel kleurtechnieken ga leren. (Je kunt haar o.a vinden op facebook) dat is ook online, maar dan gewoon in net Nederlands. Ik ken Martine al heel lang en was altijd al van plan om eens bij haar op les te gaan en nu geeft ze online les ivm corona en op een moment dat het mij goed uitkomt.
Groeten, Aartje
Groeten, Aartje

Doris knippenenplakken zei

Prachtig, ontzettend mooi gekleurd Frouwkje!
Fijn weekend, groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...