woensdag 6 november 2019

Stop being afraid of what could go wrong........................

Hallo allemaal,

De 3e pagina voor mijn art journal ;-)
Deze heb ik zonder tutorial gedaan en naar eigen idee.
Wel nog een beetje 'a la Jenine', maar dat vind ik niet erg. Ik hou erg van haar stijl.
Ik wil alleen wel t.z.t. mijn eigen stijl ontdekken.
Nu ga ik de omslag van het art journal boekje doen.
Ik ben wel nog een beginneling met het art journal, dus helemaal tevreden ben ik (nog) niet.
Maar, ach..................al doende leert men.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
Weer veel gebruikt van Jenine's Mindful Art Collection en van Cadence.
Dit is in vrijwel alle hobbywinkels wel te verkrijgen.
Dus ik zet er dit keer geen 'linken' bij.

Dit zou ik best willen afwisselen met het kleuren.
Wie weet...................gebeurd dat nog eens.
En het kleuren ga ik zeker ook weer doen!!!!
Ik ben alleen even heel erg veel aan het uitproberen.
Gewoon omdat het leuk is ;-)

Dus nu ga ik eerst de omslag van het art journal boekje doen.
Dan aan een challenge meedoen van facebook.
En ik wil het nieuwe envelopje voor mijn 'spinner' ook nog maken.
En dan ga ik EINDELIJK weer kleuren!!!!!

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder :-D




1 opmerking:

JOKE zei

Deze is ook weer prachtig!!! En het is inderdaad superleuk om te doen...
We mogen wel oppassen dat we ons niet teveel hobby's op de hals halen, straks hebben we nergens tijd meer voor ;-))
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...