vrijdag 13 september 2019

Bella Lulu Tag Along

Hallo allemaal,

Even een heel kort berichtje, is weer eens wat anders hihi............;-)
Deze tags vond ik zo onwijs leuk!!
Ik zag ze op internet voorbij komen.
Dus zelf ook deze twee gemaakt.
Naar een voorbeeld van Thera Rolleman.
Beter goed nagemaakt...........................dan slecht verzonnen ;-)
Maar ik ga nog wel eens zo'n tag maken, en dan zelf verzonnen ;-)


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
De mal is van Bella Lulu -Tag Along 3002/0002-.
Het knipvel is ook van Bella Lulu -3000/0006-. Ook de teksten -"leef " 5000/0006-.
Het Designpapier is van Mintay -Secret Place-.
De grasrand is van NoorDesign -6002/1178-.
De bloemetjes en de plakparels komen uit eigen voorraad.

Ik heb nog aardig wat te laten zien.
Maar dit had ik 'even' tussendoor gemaakt en wilde ik alvast laten zien.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!



3 opmerkingen:

Petra zei

Ze zijn superleuk geworden. Zag ze net al op Facebook voorbij komen. Ik doe het ook hoor dan vind je iets zo leuk dat je het namaakt. Kan de ander alleen maar strelen toch.

Lieve groet,
Petra

Scraptastisch zei

En zo komen er steeds meer nieuwe merken en dit knipvel is ook erg leuk!
Jouw eigen versie komt ook vast nog wel, want daar ben je creatief genoeg voor!!! Je labels zijn heel schattig geworden Frouwkje!
Fijn weekend,
xx Gerie

Marlies zei

Twee hele mooie vrolijke tags met leuke teksten er ook op. Heel leuk! groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...