dinsdag 20 augustus 2019

Beach

Hallo allemaal,

Bij de facebookgroep Be Challenged is er nu een heel leuk patroon.
Ik ben sinds kort (weer) lid van deze groep.
Het moest een zomers kaartje worden.
Nou................dan is het voor mij niet zo moeilijk...............dat wordt natuurlijk het strand ;-)

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De basis is gemaakt van Kraft Papier, daarop aqua cardstock.
Het Design Papier is van Studio Light -Summer at the Beach-. Het is wat 'ouder' papier en ik heb restjes opgemaakt ;-) Grote vellen, A-4 vellen en stansblokken.
Het lint was wit en heb ik gekleurd met mijn Copic Marker BG78.
Het plaatje is van Nellie's Choice NEVI005 Seaside (ook al een wat 'ouder' plaatje).
De rand om het plaatje heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design CR1214 (ook al een 'oude').
Ik heb alle randjes gekleurd met Distress Ink Walnut Stain.
De blanke waterdruppels (in allerlei maten) heb ik bij Doe@ding gekocht.
De blauw/groene bij EBbies.
In het kleine flesje zitten piepkleine schelpjes (beide uit eigen voorraad).


Het is een soort klein mapje/albumpje geworden.
Dit is de binnenkant.


De teksten op de labels zijn van NoorDesign -Seashore en Summer.
Deze teksten heb ik gestempeld met Versafine Vintage Sepia.
De bovenste rand van de linkse labels heb ik de hoeken met een 'billenpons' geponst.
De golfrand heb ik gemaakt met een randpons van Fiskar.

De achterkant ook gedaan met designpapier :-)



Omdat ik het lint niet over het papier heen wilde 'moest' ik een oplossing vinden om het middenstuk bij elkaar te houden. Dat heb ik gedaan met magneetjes (onder het designpapier).

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge bij:
- Be Challenged - zomers kaartje-
(ik heb er geen 'link' van gemaakt omdat je lid moet zijn om het patroon te krijgen)

Ik hou me nog steeds 'rustig', het is gewoon even nodig.
Dus ik ben weinig op social media.
Dat komt wel weer, het gaat ook best al wel beter ;-)
Eerst maar eens zelf in alle rust kaarten etc. maken.
Dat gaat beter als ik even niets (of bijna niets) op social media doe.
Maar nu 'moest' ik wel even, omdat ik deze in de facebookgroep ga zetten bij 'Be Challenged'.
Allemaal veel freubelplezier!!! Ik heb er in ieder geval weer meer zin in!!!

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag!!



4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat het weer wat beter gaat Frouwkje. ik heb in de vergroting zitten smullen van deze heerlijke zomerse kaart. Mooi model en prachtig zoals je alles tot in detail uitgevoerd hebt. Ik vind dit een cadeautje zo'n mooie kaart/creatie.
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Wat goed om te lezen dat het beter met je gaat.
Het is inderdaad een erg leuk modelletje deze keer.En je hebt het prachtig uitgewerkt.

-xies- Renate.

JOKE zei

Supermooie kaart en supermooi afgewerkt!!!
Liefs Joke

Wil zei

Een prachtig gemaakte zomerse kaart ,Frouwkje.
Mooie kleuren kombinatie,prachtig afgewerkt.
Met plezier naar je mooi kaart gekeken.

Groet WIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...