donderdag 23 mei 2019

Kit and Clowder Monthly Markers Class Mei 2019

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag weer een maandelijkse les laten zien.
De les is van Kit and Clowder (Alyce Keegan).
De digi is van Poppy Power -Hummingbird Paradise-

Zoals jullie, denk ik, wel weten schaf ik toch nog af en toe een maandelijkse les aan.
Deze vond ik zoooooo supermooi!!!
Ik heb het hele plaatje gekleurd in de 'no lines' techniek met mijn Copic Markers.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Zo supergaaf om dit plaatje te kleuren!!
Nu ga ik eerst al de Copic Markers schoonmaken die ik hiervoor gebruikt heb (een stuk of 60).
Dat doe ik altijd als ik iets gekleurd heb, direkt schoonmaken.
Zo voorkom je dat de punten uitdrogen (door de vuile doppen) ......................ik ben er zuinig op ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne avond verder!!



5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Begrijpelijk dat je weg was van dit plaatje Frouwkje en je hebt het weer sprookjesachtig mooi ingekleurd. In de vergroting zie je dat nog duidelijker, súper.
Lieve groetjes Miranda

JOKE zei

Zoals altijd weer diep onder de indruk....
schitterend, het plaatje en natuurlijk je techniek!!!
Liefs Joke

Scraptastisch zei

Het is weer super gedaan Frouwkje en dat zonder lijntjes!!!
Alvast een goed weekend!
xx Gerie

Marlies zei

Wauw wat heb je het mooie plaatje prachtig gekleurd. Een kunstwerkje, ik doe het je echt niet na. Je hebt een kei in kleuren! Super mooi! groetjes, Marlies

marion zei

Helemaal geweldig en zo prachtig, eentje om in een lijstje te plaatsen. Dit keer ben ik laat met schoonmaken van mijn copics, staat nog op mijn todo lijstje :), normaal doe ik zo ook altijd na gebruik reinigen. Knuf, Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...