zondag 9 december 2018

Kit and Clowder Monthly Markers Class Oktober 2018

Hallo allemaal,

Ik was gestopt met de maandelijkse lessen...............maar........deze les vond ik zoooooooooo leuk, dat ik deze toch heb aangeschaft :-P
De pinguins van Whimsy Stamps vind ik onwijs leuk. En ook alle technieken in deze les leken me heel leuk om te leren.
En dat was ook zo.
Dus....zo af en toe zullen jullie nog wel een lesje van mij voorbij zien komen.

Dit is de Marker les van Oktober 2018.
De digi is van Whimsy Stamps -Penguin Candlelight-

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

En omdat er zoveel technieken waren om te leren laat ik de stap voor stap foto's zien ;-)


de muts in streepjes
kaarslicht
stippeltjes deken
geruite kussens en deken
muur gekleurd
en de laatste met de houten vloer

Heel veel dus zelf ingetekend en gekleurd (met behulp van de video tutorial) :-D

Nu ben ik de maandelijkse potlodenles aan het doen met een andere pinguin van Whimsy Stamps.....ook weer zoooooo schattig ;-)
Daarna weer een kaart maken :-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!


2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauww, wat gaaf. Mooi om die stap voor stap foto's te zien Frouwkje en het eindresultaat lijkt wel een prentje uit een boek. Práchtig.
Lieve groetjes Miranda

marion zei

super super gaaf en moooi ingekleurd, heerlijk even tijd voor jezelf te maken met deze lessen. Wat gaaf dat je de stap voor stap fotos bij de blogpost toegevoegd hebt. Geweldig mooi gedaan, het zijn mooie en lieve lessen deze pinguin lessen :), knuf, Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...