donderdag 18 oktober 2018

For the Boys

Hallo allemaal,

Wat was deze afbeelding ook weer supergaaf om te kleuren!!
Zo leuk om b.v. de broek 'oud/vuil' te maken ;-) Weer zo veel geleerd!!

Deze is gekleurd met mijn Copic Markers:

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De digi is van Lilly of the Valley -Workbench-
De achtergrond heb ik gemaakt/gekleurd met behulp van de video tutorial :-D
Supergaaf!!! om te doen.

Dit gehele plaatje is gemaakt met de (gratis) Member Reward Class van april 2018 van Kit and Clowder.

En deze is gekleurd met mijn Prismacolor Premier Potloden:


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne avond verder!



4 opmerkingen:

Nicolette zei

Het is weer een schitterend schilderijtje, Frouwkje! Wauw!

Lieve groet, Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig kleurwerk Frouwkje zowel met de potloden als met de Copics. Gaaf om ook de achtergrond zelf te maken. Héél mooi.
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

wat zijn dit weer twee prachtige plaatjes, ben altijd jaloers op diegene die dit zo mooi in kleuren.Frouwkje geweldig.
groetjes Marjan.

Scraptastisch zei

Ja je bent hier zo bedreven in en het ziet er weer prachtig uit Frouwkje ook de 2 hiervoor!
Fijn weekend ... xx Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...