vrijdag 18 augustus 2017

Kit and Clowder Monthly Class Augustus 2017

Hallo allemaal,

Weer even een nieuwe creatie laten zien die ik gemaakt heb met de maandelijkse les van Kit and Clowder ;-).
De achtergrond zelf getekend (met behulp van de les) ;-)
Superleuke les!! vond ik het. Achtergronden kleuren vind ik heel leuk om te doen. En ik hou van fairies. Goede combinatie ;-) 

Alles weer gekleurd met mijn Copic Markers :-D

De digi is van The Paper Shelter -Bookworm Fairy-


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien ;-)
Hele fijne dag/avond verder en bedankt voor jullie bezoekje!!




6 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Zucht....wat kun je dit toch schitterend Frouwkje,!!!! geweldig gedaan weer!
Fijn weekend verder!
xx Gerie

Wil zei

Hallo Frouwkje.

Wat is je creatie ,weer super mooi,prachtig gekleurd,en de achtergrond is ook heel mooi gedaan.
Komplimenten hoor.Even 'n vraag... hoelang ben je nou hier mee bezig ????

JOKE zei

Ik zucht even met Gerie mee.....schitterend....vooral de haren maken indruk op me!!!
Liefs Joke

marion zei

wow wat gaaf zeg, onwijs mooi gekleurd en een prachtresultaat, mag je trots op zijn. Dikken knuf en liefs, xxx, Marion

lenywim35 zei

Sanne en Nick op Schiphol uitgeleide gedaan. Even gekeken of het vliegtuig goed was vertrokken , - op de pC - dus even gelegenheid op je blog te kijken.
Leuk, dat er een aantal bloggers haar gaan volgen. Wie weet wat je te weten komt. ???
Ik ben naar 2 maal naar t Oogziekenhuis geweest. Buiten het petrygium heb ik ook Macula , is ontdekt. Een behoorlijk gerafeld netvlies. Verder moet ik nog enige uitslagen krijgen en dan horen we eind september/oktober meer. Vandaar het gesichtsverlies. Gisteren een workshop gehad bij Marjan vd Wiel bij HobbyVoordelig. Kaart is nog niet klaar. Komt wel.
Liefs leny

Aartje zei

Wow het ziet ef weer fantastisch uit
Groeten, Aartje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...