zondag 9 juli 2017

Hoera!!!! Casper is 6 jaar!!


Hallo allemaal,

Eindelijk...kan ik de kaart laten zien ;-).
Vandaag hebben we de verjaardag van onze kleinzoon gevierd (ivm vakantie, iets eerder dan zijn verjaardagsdag).

Het is nu 9 juni 2017 en ik heb gisteren deze kaart afgemaakt voor de verjaardag van onze kleinzoon Casper.
Hij wordt 19 juli 6 jaar........maar omdat ik tegenwoordig al helemaal niet meer kan stressen ben ik ruim op tijd begonnen ;-)
Hij is helemaal 'gek' op dinosaurussen. Dus ben ik op zoek gegaan naar digi's. En gevonden.....zoals je ziet ;-)

Hij was zo ontzettend blij met deze kaart!! Volgens mij verwachtte hij zelfs geen andere cadeautjes meer. Zo lief!!!

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)








De achtergrond (behalve de huisjes, de dinosaurus in de lucht en het jongetje) heb ik zelf getekend met behulp van de technieken en Copic Marker kleuren van de les van april 2016 van Alyce Keegan.

Alle digi stempels zijn van Polkadoodles -Stick and Bones-. 
Deze heb ik gebruikt: 
Dinosaurus Pterodactyl (dinoaurus in de lucht)
Gone Clubbing (het jongetje)
House 1   House 2  House 3

De kaart is 20,5 x 14,3 cm.
De randen van de kaart heb ik nog een kleurtje gegeven met Distress Ink Walnut Stain.
Ik had al eerder een 'action wobble' gezien en had al van tevoren bedacht dat ik deze voor de Dinosaurus wilde gebruiken.
Het is zooooooo leuk!!
Als je het ook wil gebruiken op een kaart, hou er dan rekening mee dat de wobble 3,7 x 3 cm is.
Dus het kan niet op een te klein plaatje. Gelukkig had ik het van tevoren uitgeprobeerd.
Vandaar ook dat het een vrij grote Dinosaurus is.......en dan dus ook een grote kaart ;-)



Even laten zien hoe leuk zo'n Action Wobble is :-D
Deze heb ik gekocht bij Create4fun.


Toen Casper vier werd heb ik een doosje gemaakt met een Minion erin en het cijfer 4 gebruikt.
Nu zei hij pas tegen mij: "Oma, je bent helemaal de "5" vergeten.....". Geweldig hoe kinderen soms reageren. Nu 'moest' er natuurlijk wel een 6 op.
Dus heb ik de binnenkant ook gedaan.

De achtergrond heb ik gedaan met de AirBrush en Copic Markers. Hierbij heb ik de Mask Art van DDBD A-4 numbers gebruikt.
Het cijfer '6' heb ik gemaakt met een DDBD stencil art numbers -470.455.003- en gekleurd (op dezelfde manier als de T-Rex met mijn Copic Markers.

De teksten zijn van Noor Design: Gefeliciteerd -6410/0021- en Diverse teksten -6410/0010-.
En ook nog van Marianne Design -EC0096-.
Ik heb ze gestempeld met Versafine Onyx Black en de nieuw stempelhulp van Tim Holtz (1708E).
Wat ben ik hier blij mee!!! Dat stempelt geweldig!!
Ik heb deze bij Doe-a-ding gekocht, maar zie het nu niet in de webwinkel.


De rechterzijde van de binnenkaart. Deze heb ik ook met de AirBrush gedaan en met een Mask Art van DDBD -Party-. Het middendeel heb ik op dezelfde manier gekleurd als de T-Rex.
Daar komt nog een persoonlijke verjaardagswens op.


De achterzijde van de kaart.
Met de standaard van NoorDesign -6002/0290-. Ik gebruik de standaard bij elke kaart!! ;-)
Van een Design Sheet (10) het woord 'I ❤Dinosaurs' uitgeknipt en hier opgeplakt.
Dat moest er nog even bij :-D

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
- Digi Choosday -Wk27 -Anything Goes-
- Fussy and Fancy Friday -Challenge #191 Celebration-

Ik ben heel benieuwd hoe jullie deze kaart vinden!!
Het was enorm veel werk, maar onwijs leuk om te doen!!
Bedankt voor julie bezoekje!! Ik wens jullie een hele fijne dag :-D


7 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een superkaart voor een Dino fan en die wobble maakt het helemaa, af. Zo leuk!
Groeten, Aartje

Plony zei

Wat is dit weer geweldigggg gedaan.....Als ik dit aan onze Ayden laat zien dan zegt hij...ik ook oma...hahahaha. Ik laat het dus mooi niet zien want zo mooi kleuren kan ik niet....Je kleinzoon boft maar met jou.....en ik houd het wel bij kleinere plaatjes hihihi.
xxx Plony

Julie Reed zei

Awesome, the colouring is fab,thank you for joining our ATG challenge at Digi Choosday, Julie DT x

Andrea Beecroft zei

Wow so so neat what a gorgeous make your little one will love it. Wonderful creations. Thank you for sharing it with us over at Digi Choosday Challenge. Good luck with your entry. Hugs Andrea DT

marion zei

wat een geweldig idee hij was hier vast heel blij mee, de woble is mooi en ook gaaf hoe je de letter 6 gekleurd hebt. Onwijs gaaf ingekleurd vind ik ook de afbeelding en de woble is ook hier grappig en op zijn plaats. Geweldig mooi, mag je trots op zijn. Fijn weekend, knuf, Marion

Diane zei

What a fun birthday card which I am sure was dearly loved! Thank you for joining our challenge at Fussy and Fancy!
Diane FAF DT {Nellies Nest}

Anjie zei

Lovely make. Thanks for joining us in our week 27 Anything Goes challenge at Digi Choosday
Anjie (DT)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...