maandag 19 juni 2017

Kit and Clowder Monthly Class Juni 2017

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de maandelijkse les van Alyce Keegan (Kit and Clowder) laten zien.
Persoonlijk hou ik niet zo van deze digi's ;-).
Maar door alle technieken die hier waren toegepast was het toch weer onwijs leuk om te doen :-D
Al met al vond ik het een ontzettende leuke les!!

Wel leuk om even de 'stappen' te laten zien.


Stap 1................oeps.....ik had een Copic Marker (over)gevuld, dus viel er een drup inkt uit.
Dat was de kleur voor de ogen.
Met deze kleur kan je dan niets anders doen als opnieuw beginnen. Dat krijg je niet meer weg.
Ach....was een goede extra oefening van de huid kleuren ;-).


Stap 2.....de huid helemaal gekleurd en de ogen en monden.



Stap 3...............de haren.


Stap 4............de kleding, cadeautje etc.


Stap 5...........de balonnen.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
Stap 6.............de achtergrond. 


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien ;-).
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne (zonnige) dag!!








6 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik vind het altijd leuk om te zien hoe mooi je het allemaal inkleur Frouwkje! De digi vind ik wel heel leuk, alleen de onderbenen zijn een beetje gek??? hihi Maar het is weer super gedaan!!!
Liefs Gerie

Aartje zei

Oh wat balen van die inktdruppel. Gelukkig was je nog niet heel ver met kleuren. Leuk om je stap voor stap foto's te zien. Het resultaat is prachtig.
Groeten, Aartje

Antoinette Voorn zei

Zonde dat je nog een keer over moest doen. Ik vind het zo knap en prachtig hoe jij kleurt! Super Frouwkje, xxx en groetjes Antoinette

JOKE zei

Wat leuk om het eens stap voor stap te zien!!! Echt mooi weer hoor!!!
Liefs Joke

Wendy zei

Ooo wat jammer van die druppel Frouwkje! Gelukkig nog redelijk in het beginstatium van inkleuren... Wat fantastisch om je stappen te zien. Ik vind het zo waanzinnig mooi hoe je kleurt! Een prachtig eindresultaat!
Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

Wendy Koorevaar zei

Oei da's balen van die druppel maar je hebt er weer een prachtig schilderij van gemaakt. Echt genieten om te zien hoe mooi jij kleurt!

Liefs,
Wendy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...