woensdag 22 maart 2017

Kit and Clowder Monthly Class Maart 2017

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de maandelijkse les van maart 2017 laten zien.
Deze lessen zijn van Kit and Clowder (Alyce Keegan).
De digi is van K&C -Bird Digital Stamps- en is gratis bij deze les.

'klik' op de foto voor een vergroting :-)

De vogel heb ik niet helemaal zoals het voorbeeld gekleurd.
Ik heb er mijn eigen versie van gemaakt.

Het is allemaal gekleurd met de no lines techniek.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reactie's op mijn vorige maandelijkse les :-D
Fijne dag!!

 






8 opmerkingen:

lenywim35 zei

Mooi gedaan Frouwkje. Gaaf hoor. grts leny

Petra zei

Hoi Frouwkje,
Wat heb dit weer prachtig gekleurd. Ik vind de kleuren van het vogeltje prachtig geworden. Stiekum, heel persoonlijk natuurlijk vind ik deze combinatie met het grijs erin mooier.
Lieve groet,
Petra

Wil zei

Oh ,wat mooi,
De kleuren zijn ook prachtig!!

Groet WIL

Nicolette zei

Super mooi gekleurd, Frouwkje. Ik moet nog altijd mijn huid- en haarcursus afmaken en daarna hopelijk de kleding en wellicht dan ook de maandelijkse lessen. Het is wel de moeite waard, zie ik!

Lieve groet, Nicolette

JOKE zei

Kijk maar uit dat hij niet weg vliegt...
Prachtige kleuren heb je gebruikt!!!
Liefs Joke

Scraptastisch zei

Prachtig om te zien deze techniek zonder lijntjes Frouwkje! Dit kun jij zo prachtig...wanneer komen je eerste knipvellen uit???
Liefs van Gerie

Yvonne zei

Schitterend Frouwkje! Wat kun jij toch geweldig mooi kleuren.
Liefs Yvonne

Caroline zei

Hoi Frouwkje. Wat heb je deze digi weer super mooi ingekleurd. Of als het vogeltje echt is! Maar ook de bloemetjes, tja, eigenlijk alles! Kan me voorstellen dat je deze gaat inframen en in je hobbykamer ophangen! Zou hem zelf niet meer kwijt willen! Ik hoop dat verder alles goed met je gaat! En nog bedankt voor je reaktie! Liefs, Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...