donderdag 15 september 2016

Vlinders

Hallo allemaal,

Bij de Create and Learn Class van juli 2016 zat deze (gratis) les met vlinders.

De vlinders heb ik gemaakt met behulp van een video tutorial van Alyce Keegan.
Het zijn 3 verschillende vormen van vlinders. De binnenkant was helemaal leeg, dus zelf alle lijnen gezet.
Als extra heb ik mijn 'eigen' vlinder gemaakt. Dat is de laatste, de Duinparelmoervlinder.

Morpho Butterfly
Monarch Butterfly
Ulysses Butterfly
Frillary Butterfly (Duinparelmoervlinder)

Een hele uitdaging!! Maar ik vond het superleuk om te doen.

Ik ben benieuwd hoe jullie ze vinden.
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne avond!!




1 opmerking:

Scraptastisch zei

Ja wat moet ik er nog op zeggen...alles wat je inkleurd, kun je zo naar de drukker brengen volgens mij! Prachtig weer Frouwkje en de laatste vlinder van jouw hand is super!!!
xx Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...