woensdag 29 juni 2016

Rozen en Gerbera's in kan

Hallo allemaal,

Zoals jullie denk ik onderhand wel weten volg ik online cursussen bij Alyce Keegan van Kit and Clowder.

Omdat zij (en Jon) in Okbober van dit jaar trouwen wilde ze er graag de 'Clowdies' bij betrekken en heeft ze een (gratis) les gemaakt om een roos te kleuren. Het idee erachter is dat ze het graag willen gebruiken op hun trouwdag, zodat wij er een 'beetje' bij zijn. Wat ze er precies mee gaat doen wil ze nog niet verklappen. Maar haar kennende zal dat wel weer superleuk zijn.
Dus......deze 3 rozen heb ik opgestuurd naar haar:

'klik' op de foto voor een vergroting :-)



Ik ben heel benieuwd wat ze met de opgestuurde rozen gaat doen ;-).
Ik doe echt nog niet zoveel (lijkt nu van wel), maar de rozen had ik vorige week al gekleurd.

Verder heb ik nog een aantal (metalic) kannen gekleurd.
Dit was een (gratis) les bij de maandelijkse les van juni 2016.
De maandelijkse les laat ik in één van de volgende berichten zien.
De kannen die ik gekleurd heb:

Zilver
Goud
Koper
Gekleurd
Patina
Supergaaf om te doen, en weer heel veel geleerd!! :-D

Ik wil degene die op mijn vorig bericht hebben gereageerd heel hartelijk bedanken voor de lieve woorden en complimenten :-D. Dat doet me goed.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kleursels vinden.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne dag verder.

1 opmerking:

Wil zei

Je rozen,Frouwkje,zijn zo mooi,en wat een leuk idee,v h bruidje.
De kannen ,ik heb mijn keuze gemaakt,goud en blauw zijn mijn favorieten, nog veel kleurplezier
Groeten WIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...