woensdag 23 maart 2016

Background Workshop Part 2

Hallo allemaal,

Bij de Create and Learn Class van November 2015 zaten ook nog 6 (gratis) achtergrondjes.
Ik had er al 2 gedaan. Nu heb ik de laatste 2 ook gekleurd. De andere 2 zijn met potloden gedaan en die heb ik niet. Waarschijnlijk begin ik daar ook niet aan. Ik heb ooit Derwent potloden gehad en dat vond ik gewoon niet leuk om mee te kleuren.
Geef mij maar Copic Markers ;-).
Nu heb ik alle kleine achtergronden gedaan (Part 1, 2 en 3). Op de potlodenachtergronden na dan ;-).

'klik' op de foto voor een vergroting :-)
Going Dotty Background

De digi is van Yam Puff -Giselle Chibi-
Achtergrond gedaan met een video tutorial van Alyce Keegan
De digi heb ik gekleurd naar een voorbeeld van Alyce.

De Copic Markers die ik hiervoor gebruikt heb:
Digi (zonder tutorial ;-) ) :
Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
Haar: RV99-RV69-RV66-RV63
Ogen: BG72-G00
Jurk: BG78-BG72-BG13-G00
'Doorzichtige' omslagdoek: BG13-G00 en V000 voor de haren die door de doek schijnen.


Softly Glowing Background

Deze digi is van Jade Dragonne -Steampunk Hat-
De achtergrond heb ik met de tutorial gedaan.
De digi heb ik gekleurd naar een voorbeeld van Alyce.

De Copic Markers die ik hiervoor gebruikt heb:
Digi:
Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
Haar: E49-E47-E43-E41
Ogen: E29-E25-E23
Mond: E04-R20
Hoed: E29-E25-E23-E21
Groen: G99-G94-G21-YG03

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien. Ik heb er zelf van genoten om deze achtergronden te maken en te kleuren en weer enorm veel geleerd.
Nu op naar de Mixed Media Class.....;-). Het afdrukje heb ik maanden geleden al hiervoor gekleurd :-D.
Bedankt voor de lieve reactie's op mijn 'jungle' achtergrond en fijn om te lezen hoe jullie het bezoeken van blogs en facebook vinden :-D
Gezellig dat jullie weer langs zijn geweest :-D
Ik wens jullie een hele fijne dag!!


6 opmerkingen:

Margreet zei

Wat prachtig en erg mooi gekleurd.
Groetjes Margreet

JOKE zei

Ik dacht wat moet ik er nu weer over schrijven....weer dat het zo schitterend is ingekleurd....maar dat heb ik al zo vaak gezegd dus ik ben eens goed gaan kijken en tja....het is niet anders dan schitterend, prachtig, super,en ga zo maar door!!! Wanneer ga je workshops geven? Je zou hier professioneel iets mee kunnen denk ik.
Liefs Joke

Petra zei

Hoi Froukje, ik had ze al voorbij zien komen op FB. Je hebt ze prachtig gekleurd helemaal top.
Lieve groet,
Petra

Renate zei

Ohw, wauwie!!! Dit ziet er prachtig uit. De warme tinten van het tweede afdrukje spreken mij enorm aan.

-xies- Renate.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtig kleurwerk Frouwkje...schitterend.
Lieve groetjes Miranda

Antoinette Voorn zei

Oeffffff zeeer zeer mooi Frouwkje prachtig weer ingekleurd!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...