woensdag 9 oktober 2013

Blogpauze

Hallo allemaal,

Doordat ik een aantal 'heftige' weken achter de rug heb, heb ik toch weer meer pijn en ben ook behoorlijk moe. Ben ik ook nog zo 'slim' geweest om afgelopen zaterdag naar de creabeurs in Delft te gaan. Dat was echt de druppel voor mijn spieren en mijn moeheid. Ik lijk wel oververmoeid of overspannen :-(. Ik heb, omdat ik ondanks alles veel dingen leuk vind, de neiging om te overbelasten. Ik moet toch echt eens beter leren 'doseren' ;-). Dus....helaas....moet ik even een stapje terug doen. Ik hoop over een aantal weken weer terug te zijn in blogland :-).

Ik wens jullie een hele fijne dag!!!


23 opmerkingen:

jolanda zei

beterschap

Richtsje zei

Och Frouwkje, dat klinkt niet erg leuk wat je ons vertelt! Pas maar goed op jezelf en wij wachten wel op je hoor! Liefs en sterkte!

Groetjes Richtje

Crea Jackie zei

Ik ken het, ik heb er zelf ook een handje van. Ben je al bij je huisarts geweest?
Ik wens je heel veel rust toe en wacht rustig af op wat voor moois er weer komen gaat :)

Unknown zei

Geef me de hand ik heb het zelf ook wens je heel veel sterkte en neem goed je rust moet

Liefs Nellie

Marcella zei

Jeetje Frouwkje
Pas goed op jezelf en doe rustig aan .
dat bloggen komt vanzelf wel weer .
Sterkte
Groetjes Marcella

Scraptastische hobby zei

Wat vind ik dit naar en rot voor je Frouwkje, gun jezelf de rust en doe maar zoveel mogelijk wat je leuk vind! En je sta op mijn side bar, dus zie ik je weer als je energie weer terug komt....je gezondheid gaat voor alles hoor! Ik wens je heel veel beterschap de aankomende tijd en druk a.u.b op pauze zodat we over een tijdje weer van je prachtige dingen die je maakt kunnen genieten! Knuf van Gerie

Hanny zei

Heel veel sterkte Frouwkje, wat naar voor je, veel willen en het even niet meer kunnen. Luister naar je lichaam, veel sterkte en als je er aan toe bent zie ik je weer graag.


Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Tinie zei

Wat ontzettend jammer en zielig voor je Frouwkje, maar er zijn belangrijkere dingen dan bloggen en ik wens je heel veel sterkte toe en heel veel beterschap!!!

Dikke knuffel van mij!

Groetjes Tinie

Erica ♥ zei

Heel veel sterkte en beterschap, doe maar rustig aan en
neem je tijd, ik weet er ook alles van om dagelijks moe
te zijn en pijn te hebben...

Liefs Erica ☼

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

beterschap.

groetjes jolande

lenywim35 zei

Doe svp rustig aan Frouwkje. Jammer dat ik je zaterdag heb gemist. Ik heb altijd een extra stoel bij me, zodat je even rustig kan zitten.
Maar echt rustig aan. Ik weet er alles van.
Veel sterkte en gr leny w

Wendy Koorevaar zei

Wat ontzettend rot voor je Frouwkje. Pas goed op jezelf en doe rustig aan. Ik wens je veel sterkte en beterschap.

Liefs,
Wendy

Anita Meijer zei

Heel veel sterkte Frouwkje, denk eerst nu maar aan jezelf, want van jou is er maar eentje en daar moet je zuinig op zijn, hou je taai en weet dat we je niet vergeten.
Liefs van Anita

Agnes zei

Tjee Frouwkje, ,ik vind het zo vervelend voor je maar je moet nu echt eens goed op je zelf passen! (sprak de strenge juf) :)
Je tobt al zolang daar moet toch eens vooruitgang in komen!
Ik weet dat het moeilijk is om te doceren omdat ik diabeet ben en bij alle activiteiten die ik wil ondernemen moet nadenken en meten en dan maar weer hopen dat het goed gaat.
Dus nu lekker ff ontspannen en blogs komt wel weer!
Heel veel liefs.
Agnes

Merian Creatief zei

Hoi Frouwkje,
Het is soms lastig om naar je lichaam te luisteren als je eigenlijk leuke dingen wilt doen. Maar toch doen Meis, want steeds tegen die "muur" aanlopen is ook niet goed. Gun jezelf nu lekker de rust. Beterschap :)
Groetjes, Merian

Karin zei

Sterkte en doe rustig aan.
Liefs Karin

Wil zei

Tjeetje Frouwkje,wat vervelend voor je.
Doe rustig aan,denk aan jezelf dit keer
Sterkte

groeten WIL

Wendy zei

Lieve Frouwkje, wat vreselijk balen..... Zo herkenbaar ook. Goed dat je het herkend en een pauze inlast....even de rem erop is zeker niet verkeerd. Ik hoop dat je de boel een beetje de boel kunt laten en je batterijtje weer een beetje kunt opladen. Ik wens je heel veel beterschap en sterkte en pas goed op jezelf. We zien je wel weer verschijnen in blogland....op een moment dat het weer kan!
Lieve groetjes, Wendy

Henriëtte zei

Sterkte hoor Frouwkje, heel goed dat je aan jezelf denkt.
We zien je vanzelf weer verschijnen in blogland.

Liefs Henriëtte

Unknown zei

lieve frouwkje
luister vooral naar jou lichaam
ik ken dat ook , maar ik voelt het wanneer teveel wordt
veel beterschap gewenst
ik heb ook bij mij beurzen geschrapt wegens vermoeidheid
veel knuffels van marcelline

Natasja's Kaarten zei

Heel veel sterkte Frouwkje. Maar goed om naar je lichaam te luisteren. Al is dat heel moeilijk als het niet in je zit. Heel veel beterschap en we zien je vanzelf wel weer in blogland verschijnen.

Groetjes,

Natasja

Neltine zei

Hey Frouwkje,

Rustig aan doen hoor meittie. Je gezondheid is ook heel belangrijk. Enne...bloggen en freubelen moet ontspannend zijn hey, dus niet doen als je er ff geen puf in hebt. Sterkte en hopelijk zit je snel weer een beetje in je velletje.

Gigagrotegroetjes Neltine

Doris knippenenplakken zei

Hoi Frouwkje,
Heel veel beterschap ,en doe maar kalmpjes aan.
Geniet van je kleinkindjes en de rest komt vanzelf.
Lieve Groeten
Doris x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...