dinsdag 4 oktober 2011

Operatie

Hallo allemaal,

Volgende week of de week daarop word ik opnieuw geopereerd.
De kop en kom van de kunstheup wordt vervangen door een nieuwere type.
De afgelopen periode is echt traumatisch geweest, zowel voor mij als mijn man en de mensen om mij heen die van mij houden. Ik voel me door hun ook heel erg gesteund en ook door jullie lieve mails en reactie's hier op mijn blog.
Ik blijf echt de moed erin houden en hoop dat dit een begin wordt van mijn herstel.

Ik weet niet hoe het de komende week zal gaan, misschien ga ik nog wel een kaart maken. Het ligt er helemaal aan hoe het van de week gaat lopen en hoe ik me voel. Ik ben nu nog iet wat warrig van alle verdovende middelen.
Zodra het kan zit ik weer een kaart te maken. Gewoon om het feit dat ik het zooooooo ontzettend leuk vind om te doen.

De candy op mijn blog blijft waarschijnlijk wat langer staan!!!! Ik hou jullie op de hoogte.

Ik wens jullie een hele fijn avond.

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

9 opmerkingen:

Wil zei

Tjeetje Frouwkje,dat is ook wat,weer onder t mes.
Ik wens je dan ook heel veel sterkte.
Heel veel groeten WIL.
Als t goed is moet ik nu de reaktie weer kunnen plaatsen,en bedankt voor je reaktie op t H J

Aartje zei

Hallo Frouwkje, wat balen dat jeweer onder het mes moet. Ik hoop voor je dat deze operatie je weer een stap in de goede richting geeft.
Groetjes Aartje

Agnes zei

Dat is vast een tegenvaller Frouwkje maar hopelijk komt het nu goed!
Wens je heel veel sterkte voor de komende tijd!
groetjes, Agnes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel veel sterkte met de operatie en ik hoop van harte dat het nu goed gaat komen.

groetjes jolande

Diana zei

veel sterkte Frouwkje met de operatie
liefs diana

Margreet zei

Ik wens jou veel sterkte en hoop dat het nu echt goed komt.
Groetjes Margreet

Marlies zei

Heel veel sterkte en hopelijk komt het nu wel goed en kan je eindelijk weer wat op gaan knappen! Vervelend voor je dat het zo lang moet duren en elke keer weer tegenzit.
Liefs, Marlies

Kantvreugde zei

Hoi Frouwkje,
Wens je veel succes met de operatie en veel beterschap.
Lieve groetjes Rita.

KarinsArtScrap zei

hallo frouwkje, dat is allemaal niet zo mooi, maar succes met de operaties en heel veel sterkte de komende tijd.

groetjes karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...