zaterdag 28 mei 2011

Enjoy the little things....

Hallo allemaal,

Wat heb ik het me dit keer moeilijk gemaakt!! De tekst is vrij groot en Tilda moest helemaal links staan. Ik had natuurlijk de tekst kunnen verkleinen, maar vond het zo eigenlijk wel mooi. En het pastte goed in een Nestabilitie labels Three. Hij is volgens mij toch wel leuk geworden. Ik heb het nieuwe papier van Maja Design -Life in the Country- gebruikt. Prachtig papier weer!! De stempel Tilda is van Magnolia - Butterfly Dreams-.


De tekst is een freebie van TLC.


Sommige randen heb ik bewerkt met Distress Ink Faded Jeans.
Voor de vlinder heb ik een MS pons gebruikt en er plakparels en stampertjes ('voelsprieten') opgeplakt.


Verder heb ik gebruikt:
  • Creatable blad
  • Doilie
  • kleine vlinder pons
  • parelbloemen
  • bloemen/roosjes
  • Stickles Star Dust
    De copics die ik gebruikt heb:
    E93 (blos), E51,53 huid, E41,43,44 haar, B32,34,37, G82,94,99 jurk/laarzen/vlinder.

    Met deze kaart doe ik mee aan de challenge #7 van It's a Magnolia challenge.

    Bedankt voor het bezoekje :-). Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn nieuwe creatie vinden en ik lees graag jullie reactie's :-)
    Ik wens jullie een heel fijn weekend!
            
                       Veel liefs,
                      Frouwkje.


    16 opmerkingen:

    1. Wat een plaatje is dit.
      De kleuren zijn werkelijk perfect.
      Groetjes Marianne

      BeantwoordenVerwijderen
    2. schitterend, heel mooi gedaan zo met de tekst, mooie details.

      groetjes jolande

      BeantwoordenVerwijderen
    3. schitterende kaart frouwkje
      erg leuk gedaan
      liefs chantal & sygrid

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Wow Frouwkje, wat een prachtige kaart is dit geworden zeg, en een mooie tekst en een super mooi Magnoliaatje.
      Groetjes Astrid

      BeantwoordenVerwijderen
    5. een schitterend kaartje Frouwkje

      liefs diana

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Wow heel erg mooi

      Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

      Liefs,
      Patricia

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Wow Frouwkje... wat is ie weer mooi! Leuk dat je meedoet aan de challenge van IAMC, veel succes.

      Groetjes Diana.

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Prachtig gemaakt en ook een hele mooie tekst! Super details!
      groetjes, Marlies

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Je schrijft leuk geworden, hij is SUPER geworden. Ik vind het een prachtige kaart.
      Groetjes,
      Amarins

      BeantwoordenVerwijderen
    10. frouwkje een prachtige kaart, je tekst is perfect en tilda staat er mooi naast.
      je bloemenrand is ook prachtig.

      groetjes karin

      BeantwoordenVerwijderen
    11. Hij is weer schitterend, wat een mooie kleur blauw he?

      groetjes Lia

      BeantwoordenVerwijderen
    12. Een schitterend kaartje Frouwkje!!!

      BeantwoordenVerwijderen
    13. Wat een schitterende kaart! Vind het juist erg leuk dat Tilda zo aan de zijkant staat en met hoe ze staat lijkt het ook net of ze naar de tekst kijkt. Heel er leuk gedaan!

      Groetjes Kim

      BeantwoordenVerwijderen
    14. Wat een schitterend kaartje Frouwkje. Je tekst is super!
      Leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

      Lieve groetjes Marja.

      BeantwoordenVerwijderen
    15. Prachtige kaart, supermooi papier. Bedankt voor je deelname bij Its a magnolia challenge.

      BeantwoordenVerwijderen
    16. Wat een prachtige kaart frouwk, hij is weer super en wat een mooie kleur blauw. Leuke tekst, mooi plaatje en weer schitterend afgewerkt.
      Succes met je challenge.
      Liefs, Dineke

      BeantwoordenVerwijderen

    Dank je wel voor je bezoekje en het achterlaten van een reactie!!
    Ik waardeer dat enorm :-) en lees ze met veel plezier!!
    Veel liefs, Frouwkje.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...