zondag 20 maart 2011

Lektuurbakje voor 6 x6" papier

Hallo allemaal,

Eerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke en lieve reactie's, ik lees ze echt met veel plezier.
En ik vind het ook altijd weer zo super leuk dat jullie de moeite nemen om dit te doen!!!!

Ik heb nog een lektuurbakje gemaakt.
Bij het gebruiken van 6 x6" papierblokjes laten de papiertjes vaak los van het blok als je er een paar uitgescheurd hebt. Op internet vond ik een geweldig leuk idee om deze papiertjes handig op te ruimen.
Ik heb namelijk best een "opruim tik" en hou er van als ik mijn spullen overzichtelijk heb opgeruimd.
De werkbeschrijving kan je hier vinden.
In dit bakje kan ik 5 blokjes "kwijt". Ik had er nog maar een paar papiertjes uitgescheurd.
Voor de 'tabs' heb ik een Nestabilitie Classic Retangles Large gebruikt.


Het papier is van Papermania: Summer bloom.


Het papier is zo mooi dat ik er geen bloemetjes of zo heb opgeplakt. Ik heb alleen een paar vlinders extra uitgeknipt en verhoogd opgeplakt met sileconenkit. Onder de vlindertjes heb ik wat plakparels opgeplakt.
Ik ben benieuw hoe jullie het lektuurbakje vinden en wens jullie een fijne avond!


                  Veel liefs,
                 Frouwkje.


10 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat handig en wat mooi, heel mooi papier en leuk zo met de vlinders, ik ga ook even voor het patroon kijken, dank je wel voor de link.

groetjes jolande

Kim zei

Hoi Frouwkje,

Prachtige creatie weer! En nog handig ook! Heb de werkbeschrijving gelijk gedownload zodat ik hem ook een keertje kan maken.

Liefs Kim

Unknown zei

frouwkje
vind het prachtige kleuren , echt een
nieuwe start voor de lente
veel liefs van marcelline

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat handig en wat leuk
groetjes miranda

Lia zei

Geweldig mooi en een prima oplossing,

groetjes Lia

Diana zei

prachtige creatie Frouwkje

en een hele mooie oplossing

groet diana

Anoniem zei

Weer zoiets handigs, ik kom morgen ogen te kort. Wat een prachtige kleuren en heel mooi papier. Wil hem ook wel eens maken, dus downloaden maar.

Veel liefs van je zus(je)
Dineke

manuela zei

Geweldig mooi en wat handig en wat mooi gemaakt, heel mooi papier
en leuk zo met de vlinders, dank je wel voor de link
groetjes
Manuela

Wil zei

wat leuk wilden ook keer gaan maken

Marjan van der Wiel zei

Geweldig leuk gedaan zeg...echt mooi!!

Liefs, Marjan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...